Zasady dotyczące zwrotów

1. REKLAMACJA TOWARU

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producentów lub sklepu metalhead.pl za wyjątkiem rzeczy używanych (np. plecaki demobil). Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny:

A. Jeśli posiadasz u nas konto:

Możesz skorzystać z PANELU REKLAMACYJNEGO używając danych logowania ze sklepu i opisując zaistniały problem. W razie problemów czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@metalhead.pl lub telefoniczny +48 (46) 8318094. Reklamowany towar odeślij do nas przesyłką rejestrowaną (czyli z opcją śledzenia).

B. Jeśli nie posiadasz u nas konta:

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny (jeśli formularz nie otwiera się automatycznie, kliknij ikonę prawym przyciskiem myszki i "Zapisz jako...") i prześlij do nas pismo zawierające zgłoszenie reklamacji. Reklamowany towar (wraz z wypełnionym formularzem) odeślij do nas przesyłką rejestrowaną (czyli z opcją śledzenia).

 

Adres do wysyłki reklamowanego towaru - dla osób zarejestrowanych i bez konta:

ROCKMETALSHOP
UL. PRZEMYSŁOWA 2
96-124 MAKÓW

z dopiskiem "Dział Reklamacji"

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

  • paragonu fiskalnego,
  • potwierdzenia sprzedaży,
  • w przypadku zwrotu: numeru konta bankowego,
  • numeru reklamacji wygenerowanego podczas wypełniania formularza w panelu. Dotyczy to osób ZAREJESTROWANYCH W ROCKMETALSHOP. Jeśli zrobiłeś u nas zakupy BEZ ZAKŁADANIA KONTA możesz wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny.

Ważne:

  • Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliśmy błąd przy wysyłce np. pakując zły rozmiar koszulki, wtedy koszty przesyłki jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu.
  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, *Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów* (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).
  • Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)

Jednocześnie zawiadamiamy, że w przypadku gdy wymiana towaru nastąpiła z naszej winy, kwota zwrotu za przesyłkę zgodna będzie z aktualnie obowiązującym Cennikiem Usług Pocztowych w Obrocie Krajowym.

Odsyłając reklamowany produkt proszę go najpierw wyczyścić! W żadnym przypadku nie przyjmujemy do reklamacji zabrudzonych rzeczy! Jeśli dana rzecz będzie zabrudzona - np. zabłocone buty, czy koszulka - natychmiast odeślemy ją (bez wcześniejszego powiadomienia) z powrotem do adresata.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji (przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. do 2 tygodni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.

2. ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

  • Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru, którym są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).
  • Koszt ewentualnych opłat celnych lub podatków które mogą zostać dodatkowo naliczone przez służby celne pokrywa Klient.

A. Jeśli posiadasz u nas konto:

Zwrot możesz dodać poprzez PANEL ZWROTÓW - zaloguj się używając loginu i hasła ze sklepu. To narzędzie pozwoli nam informować Cię na bieżąco o postępie zwrotu i zapewni lepszą jakość obsługi. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@metalhead.pl

B. Jeśli nie posiadasz u nas konta:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo wypełnić na formularzu odstąpienia od umowy

Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:

  • paragon fiskalny (oryginał),
  • potwierdzenie sprzedaży,
  • numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.

Proszę pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. WYMIANA TOWARU

Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model. W tym celu Konsument powinien w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odesłać zakupiony towar.

Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:
  • posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,
  • nie nosi żadnych śladów użytkowania,
  • znajduje się w stanie niezmienionym.
Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij go do nas razem z towarem do wymiany przesyłką rejestrowaną (czyli z opcją śledzenia).

Ważne: Jeśli wymiana odbywa się na Twoją prośbę (np. w wyniku błędnie wybranego rozmiaru), wtedy prosimy o dołączenie kwoty 10 zł w paczce odsyłanej do naszego sklepu. Wymianę towaru realizujemy przesyłką kurierską DPD.

Pomoże to nam w szybkim zrealizowaniu Twojej reklamacji.

W razie wątpliwości możesz zadzwonić na numer tel. (46) 8318094, bądź napisać do nas e-mail na adres reklamacje@metalhead.pl

Adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z towarem do wymiany:

ROCKMETALSHOP
UL. PRZEMYSŁOWA 2
96-124 MAKÓW

z dopiskiem "Dział Reklamacji"

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

Koszt ewentualnych opłat celnych lub podatków które mogą zostać dodatkowo naliczone przez służby celne pokrywa Klient.

Prosimy pamiętać, że w przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

pixelpixel